Friday

Happy birthday Sayang

BY Aidil IN No comments



"Happy Birthday sayang". Itu ungkapan aku ucapkan kepada isteri aku pada pagi 27/8/2009. Aku hampir terlupa dengan birthday dia. Tiada apa yang aku dapat bagi pada pagi itu. Aku rasa mcm bersalah je. Jadi pada tgh hari itu aku menempah kek birthday dia. Pada belah malam pukul 10 lebih barulah aku menyediakan kek di atas meja. Pada malam tu semua lampu di matikan.Aku memasang lilin utk menerangi cahaya yang gelap. Selain itu aku membakar lilin di atas kek. Bertambah teranglah suasana gelap itu. Pada saat itulah dia meniup kek dan memotong kek tersebut. Ini kali pertama kali kami menyambut birthday dia selapas berkawin. Abang mendoakan semoga sayang dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan mendapat anak yang soleh,bertakwa dan bijaksana. Semoga rumatangga yang kita bina ini berbahagia dan kekal hingga akhir hayat. Amin. Klik disini untuk meluhat gambar.

0 comments :

Post a Comment