Tuesday

Citer pasal bola

BY Aidil IN No comments

(1) VS (3)

Kepada warga Kelantan, aku ucapkan shabas kerana dapat juga ke perlahwanan akhir walaupun tewas 1-3 kepada Negeri sembilan. Tahun depankan ada lagi. Buat apa nak marah2 sampai bakar stadium baling mercun sana sini.. Bukannya dapat faedah pun. Tunjukkan sikap yg baik. Jgn jadikan contoh orang kelantan ni dari hulu dan moral yang buruk. Sikap kenalah profesional. okeys.

Kepada warga Negeri Sembilan diucapkan tahniahlah kerana dapat juga merasa piala Malaysia tu walaupun dah lama tak pegang. Tak silap aku dah 61 tahun tak dpt nak merasa. Aku tahu hadiah tu untuk Yg. Dipertuan Besar Negeri Sembilan dan juga rakyat jelatanya. Tahniah aku ucapkan kepada pemain Negeri Sembilan kerana Main dalam keaadan baik. Tak lupa juga kepada jurulatih N9 (Wan Jamak) kerana menyusun strategi dengan baik.

____________________________________________________________________

(1) VS (0)


Tahniah Chelsea kerana menang dalam perlahwanan EPL iaitu melawan dengan kelab MU. Permainan memang penuh kontrolversi. Tp dimenangi oleh Chesea. Tahniah diucapkan kepada Chelsea. Tak sia-sia aku tido lambat smapi kul 2 pagi. huhuhu..






0 comments :

Post a Comment