Thursday

demam atau sebab lain???

BY Aidil IN No comments

Dah 3 hari dua malam aku tak sihat...kepala aku rasa sakit tapi badan aku rasa sejuk-sejuk plak. Tekak aku sakit sangat. macam ada benda cucuk kat tekak aku ni. Aku rasa hairan dan peliklah.. semenjak aku dengar surah Ruqyah Syar'iyyah kepala aku terus sakit. tidur malam aku tak lena. hari pertama badan aku terasa amat sejuk. bergigil-gigil. tak pernah terjadi macam ni. Bila kat opis badan aku rasa sakit kat otot-otot dan urat badan. Kak maz rakan sekerja di pejabat aku ni bagi aku makan PANADOL EXTEND. Baru rasa lega. Berpeluh-peluh dahi aku. badan dan tak sakit sangat.

                                                 salah satu ubat yang aku makan.


Malam plak  aku pegi klinik. Kerana tak tahan dengan tekak aku ni. sakit sangat. Lepas jumpa jumpa pergi kedai makan order sup ayam je. Selera makan aku dah kurang. Bila malam aku asyik bangun dan pergi toilet. asyik nak terkencing je. Dah dua hari aku bangun pada subuh hari iaitu jam 5 atau 5.30 pagi. Apalah sakit aku ni yeks.. Mungki Allah nak uji aku supaya aku bangun sahur bila puasa bermula. Hahahah. Aku anggap ini dugaan daripada Allah. Bila kita sakit dosa kecil kita akan terhapus olehNya. Doakan aku cepat sembuh yeks..bye..

0 comments :

Post a Comment