Friday

Rancangan realiti Perfect Match

BY Aidil IN 2 comments

hari ni hari jumaat. Tak sabar nak tunggu cerita kegemaran aku iaitu Perfect Match/Feng Cheng Wu Rao di NTV7 jam 1.00 pagi. Perfect Match ni adalah sebuah rancangan realiti mencari jodoh di negara China. Rancangan ini adalah seorang lelaki mencari seorang kekasih(jodoh) diantara 24 wanita yang berada di pentas tu. Sekiranya berjaya pasangan tersebut akan dapat melancong ke Hawai dan perempuan pula akan dapat sepasang kasut yang berjenama.


Ni adalah 24 wanita yang sedang menanti jodohnya.
Walaupun rancangan ni sebuah rancangan realiti mencari jodoh. Tapi rancangan ni adakalanya kelakar dan adalakalanya sedih. Kalau sedih je terpasanglah sebuah lagu yang sedih. Sampai nak keluar air mata aku ni..huhuhuhu..



ni adalah pengacara yang selalu mengusik peserta.




kaunselor dan pengacara yang selalu menyakat peserta lelaki dan perempuan.




Adanya 2 orang kaunselor/pakar psikotari ni, mereka akan menerangkan hal sesuatu perakara yang tidak boleh paham kepada peserta wanita yang jelitawan ni. Kadang-kadang mereka akan memberi nasihat dan semangat kepada peserta lelaki ni. 

tak silap aku kaunselor perempuan ni dulunya seorang pelakon.

 Kalau korang tak larat nak tengok rancangan ni pada pukul 1 pagi. Korang boleh tengok rancangan realiti ni pada hari sabtu jam 6.00 petang di tv7. Rancangan pada hari jumaat dan hari sabtu peserta lelakinya tak sama yeks.

2 comments :

  1. dua2 kaunselor dngar pengacara dia kelakar..kdng2 ada lah nasihat2 yang membina gak... paling menyampah dngan perserta perempuan gedik2.. hahhaahhaa

    ReplyDelete
  2. Abba Alip Rancangan ni memang best. Nasihat daripada kauselor ni memang membina.Adalakalanya kaunselor ni buat lawak plak. uhuhuh

    ReplyDelete