Friday

bayar saman AES

BY Aidil IN 4 comments


Hari ni pegi JPJ bangi naik motor. Nasib baik senang cari JPJ ni. Aku ke sana menguruskan pembayaran saman AES aku ni. Pegawai JPJ tu kata tidak boleh kurang. Emm..rasa geram je. Tp tak pe..Aku bayar juga. Malas nak pegi mahkamah ni. Masa aku tak delah free selalu. Lepas ni siaplah. Apa patut aku buat sebagai rakyat Malaysia mengenai AES ni. Saman kelajuan ni masih tak bagus. Bawa laju sikit kena saman sama dengan bawa laju macam pelesit. So semua orang lebih baik bawa laju 300km/j je.  Klah.. tak tahu nak cite apa lagi. cuma rasa geram helah. lepas ni, siaplah KO.

4 comments :

  1. Rugi bayar RM 300, boleh dapat separuh harga jika buat rundingan dengan peguam. Saya boleh bantu, menawarkan khidmat diskaun saman dengan cara yang betul.

    Diskaun 50%, RM 300 jadi 150 . email abusamad481@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete
  2. thanks kerna sudi membantu. tp sy dah bayar pun..bilalah AES ni nak dihapuskan..

    ReplyDelete
  3. ye cik ...mcm mana nak wat bagi boleh dapat kurang saman aes tu..
    wanct21@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. wanct, kalau nak minta kurang tu kena hadir ke mahkamah. Minta dengan hakim dan buat rayuan. Kalau hakim tu terima kira okeylah tu.

    ReplyDelete