Friday

Selamat Hari Ulang Tahun ku.

BY Aidil IN No comments

Pagi-pagi buka facebook untuk melihat siapa yg akan mengucapkan Hari ulang tahun aku yang 30. Ramai juga kawan-kawan yang masih ingatkan kan yeks. Thanks to my friends kerana mengucapkan birthday pada aku. Ko memang kawan aku sampai bila-bila yeks.


Ada yang mengucapkan birthday pada aku seblm hari lahir aku. uih..awalnya. Dia kata dia nak jadi orang yang pertama mengucapkan birthday pada aku. So Thanks to my friends. Ko memang terbaiklah.


Untuk pengetahuan semua, semalam bukan sahaja hari lahir aku yang ke-30 tahun saja. Malah aku menyambut hari ulang tahun perkahwinan kami yang ke-4 tahun. Syukur Alhamdulillah kepada Illahi kerana masih memangkangkan umur aku, memberi kesihatan dan murahkan rezeki kepadaku  dan menguatkan silatulrahim antara kami berdua.


Aku hampir terlupa hari ulang tahun perkahwinan aku tu. Nasib baik aku sempat wish kepada isteri aku, Kalau tak mesti dia kecewa. Kami sambut birthday dan hari ulang tahun perkahwinan kami ala kadar saja. Lagipun bulan puasa. So kita kena bersederhana. Banyakkan amal ibadah. huhuhuh..


Pejam-pelik, dah 30 tahun umur aku ni. Dah tua dah. Aku berdoa kepada Illahi semoga pada umur inilah kejaya, rezeki aku melimpah ruah dan dipanjangkan umur serta diberikan kesihatan yang baik. Selain itu aku berdoa semoga hubungan kami ini bahagia dan kekal sampai akhir hayat. Amin.


0 comments :

Post a Comment