Thursday

Hari pertunangan

BY Aidil IN No comments


Tanggal 9/3/2008 adalah hari yang paling aku happy sekali kerana pada tarikh inilah aku telah di gelar tunagan orang. Penat lelah selama ini akhirnya aku berjaya bertunang. Aku mengenali Si dia semenjak aku study kat ILP dulu. Seingat aku pada tahun 2002. Pada masa tu aku dan dia ni memang malu nak berjumpa. Almaklumlah baru nak berkenalan. huhuhu.. Pada mulanya aku memang nak berkawan jer, tapi akhirnya aku telah jatuh hati pada Si dia. Hati ini terasa rindu bila berjauhan dengan si dia. Seingat akulah, masa dah nak abih study baru aku luahkan padanya yang aku Cinta padanya. Itupun melalui telefon...kuang...kuangg.kuangg..Dan si dia pun menerima aku dengan hati terbuka.Eh...aku dah lari tajuklah..kembali ke hari pertunangan aku, pada hari tu, aku memang gembira sgt2. Walaupun duit banyak membeli barangan persiapan pertunangan tp hati aku still happy. pihak aku telah membawa 11 dulang (banyak juga tu), dan pihak perempuan membalas 17 dulang (ewah2...lagi banyak..)



Selepas majlis selesai aku bawa orang kampung aku ni ke KLCC dan Eye On Malaysia di Tasik Titiwangsa (tempat aku dating.). Seronok dia orang pi sana. Pada mulanya, aku nak belanja dia orang pi Genting Hightland tp ada beberapa orang nak balik Johor. So terpaksalah aku bawa dia orang pi KLCC dan TT. Selepas puas berjalan2, kami pun pulang ke Kluang, Johor. Akhir sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Family aku terutama Ibu bapa ku, abg nuar dan keluarga, nora dan keluarga, inca dan Fatin. Tidak lupa juga pada En. Mail, Makcik umi, Haji bachuk dan isteri serta Tuah dan Muzamil, Salam dan emi serta sepupu yang berada di Sri petaling kerana meriahkan majlis pertungan aku nie. Semoga Allah akan membalas jasa mu. Wassalam....

0 comments :

Post a Comment