Thursday

Family Day PPITM

BY Aidil IN No comments





Satu haribulan yang lalu aku telah mengikuti program "Family day' peringkat PPITM. Bertempat di pantai PD. aku pun tak tahu area mana. Tp boleh tahanlah. Tema Pada kali ni 'kita main pasir' huhuhu. Aku main hentam je tema nie. Aku pun tahu tema ni. Tp yang penting aktiviti menarik.
Wat apa tu?Lain mcm jer

Keletihan.Siannya :)


Walaupun ramai staff PPITM tidak dapat hadir kerana sibuk dengan hal peribadi tetapi aktiviti ni tetap berjalan dengan lancar. Salah satu aktiviti yang ada ialah jalan ketam. Letih siut main aktiviti ni. Tp best..

Menu yang menarik..sedap

aaiii..bakar ayam pun nak posing ker?


Makanan yang dihidang masa Family day ni memang cukup sedap. Terima kasihlah kepada sesiapa yang bawa makanan tu. Aku datang penghabiskan makanan tu jer :). Paling popular sekali, biasalah ayam bbq. Sodap.

Gambar kenangan di Family day tahun 2008

Apa2 pun, Family day ni memang seronok kerana merapatkan silatulrahim antara satu sama lain. Selain itu, boleh merileks kepala otak kita terhadap tekanan kerja.

0 comments :

Post a Comment