Tuesday

Isteri Mengandung

BY Aidil IN No comments


Assalamualaikum dan Salam sejahtera. Semalam bila aku pulang dari kerja aku melihat ke cermin ada barang percubaan mengandung (Pregnant Test) di atas cermin. Bila aku perhatikan keputusan pregnant test tu, aku dapati isteri aku telah mengandung. Aku gembira bila aku dapat tahu khabar itu. Syukur Alhamdulillah. Aku bertanyakan kepada isteri aku, dia hanya tersenyum malu. eleh..malu2 kucing plak. huhuhu..Sebelum ni, aku ada perasan perubahan pada isteri aku, terutama dia asyik nak muntah je. Tp aku tidak pasti lagi samaada dia mengandung atau pun tidak. Tp malam semalam sudah confirmlah isteri aku mengandung. Aku akan mencari hari yang sesuai membawa isteri aku pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan selanjutnya. aku rasa dah 2 bulan isteri aku mengandung ni. huhuhu..Terima kasih kepada Illahi kerana memberi kami augerah yang ini. Alhamdulillah.


0 comments :

Post a Comment