Monday

Selamat Hari Raya

BY Aidil IN No comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Masih belum terlambat lagi aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri pada tahun ini. Lepas naik raya akucuba buka blogspot ni. Tp majikan aku blog web site personal spt wordpress, blogspot dan lain2 lagilah.. Lama gak aku tak buka blog ni.

Disini aku ingin menceritakan perayaan aku pada tahun ini bersama dengan isteri yang tersayang buat kali pertama selepas kami bersama.Tahun ni, kami beraya di Kluang, Jhr. Tentula umah aku dulu yeks. Ikut suami. Kami beraya di sana sampai raya ketiga. Di sana aku dan isteriku beraya di rumah sedara mara dan umah kawan2.Seronok bila beraya besama ni. Selalunya pada hari raya aku beraya bersama dengan member2 aku. Tp tahun ni aku tak dapat nak beraya dengan mereka. Maafkan aku kawan2 kerana tak dapat nakberaya bersama2. Aku harap korang paham dengan situasi aku ni. Aku dapat lepak dengan korang pun sekejep je. itupun hari terakhir aku nak balik ke KL. Aku harap raya tahun depan aku dapat beraya dengan korang semua. Tahun ni dalam sejarah aku dapat beraya di rumah makcik dan pakcik aku. Tak kira pelusuk mana, pasti aku akan sampai. Biasalah baru lepas kawin mesti kena kenalkan pada sedara marakan. betul tak? Lepas raya ketiga aku gerak ke kl. aku beraya di kl plak. Beraya di rumah jiran2 isteri aku ni. Pada hari raya Sekitar KL terasa sunyi. mungkin ramai yg belum balik ke kl lagi nie. kalau tak kl ni mesti jem.

Aku tak tahu nak cite apa lagi. jadi aku nak ucapkan ucapkan:

Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir Batin.

0 comments :

Post a Comment