Monday

baju hujan

BY Aidil IN No comments

Hari sabtu lepas aku pergi ke Rawang untuk melawat kakak aku yang baru melahirkan anaknya yang ke 4. Comel anaknnya. Mak dan ayah aku dah lama kat sana. Dia orang datang hari rabu yang lepas. Mak aku ke sini kena jaga akak aku yang berpantang bersalin.

semasa aku datang sana. aku singgahlah kedai motor. Kononya nak tengok-tengok motor. bila terlihat baju hujan je terus aku rasa nak beli baju hujan. so aku pun belek-beleklah baju hujan. aku pikir musim ni musim hujan. kira hari2 hujanlah. basah luncun bila balik keje. so aku pikir baik aku beli jelah baju hujan ni. 

contoh baju arai yang aku beli.
Aku nak beli baju hujan GIVI. Tapi bila aku ternampak baju hujan Arai terus aku tertarik dengan baju hujan tersebut. Lagipun sebelum ni aku dah ada baju hujan GIVI. Baju hujan tu seluar dia koyak. Baju Arai ni plak kainnya lain. Boleh buat jaket. Tu yang best. Aku beli baju ni dengan harga Rm 130.00. Aku puas harilah dengan baju ni..janji menarik..:)

0 comments :

Post a Comment