Wednesday

Selamat Tahun Baru 2013

BY Aidil IN No comments


Selamat Tahun Baru 2013. Selamat Tinggal Tahun 2012. Aku harap pada tahun baru ini lebih bermakna dari tahun lepas. Segala urusan dan matlamat yang belum tercapai dan belum selesai perlu di bawa ke tahun baru ini dengan lebih gigih lagi.

Aqil Demam di tahun baru 2013
Pada malam tahun baru kami sekeluarga menyambut tahun baru di Port Dickson. Itu kali pertama kami menyambut tahun baru di pantai Port Dickson. aku seronok berada di sana.. Niat aku nak je bermalam di pantai Port Dickson. Tp pada malam tu Aqil demam. Jadi kami tidak lama di sana. Lepas menyambut tahun baru kami pulang  dan layan television di rumah sahaja. 

 Memandangkan kami bertiga sahaja menyambut tahun baru ini, aku berazam ingin menambah cahaya mata. huhuhuhu..Azam aku lagi ingin memperbaiki diri aku sendiri dengan lebih baik lagi.. Azam aku pada tahun lepas iaitu ingin mengecat rumah akan aku bawa pada tahun ini. Aku berharap aku ada masa mengecat rumah aku ni.hahahaha. Ada lagi satu azam yang tak jadi ni. ingin mengurangkan berat badan aku dari 66 kg ke 60 kg. Aku berharap Allah makbulkan niat aku yang murni ini. Amin.

0 comments :

Post a Comment